Na horách ...

01.03.2017 16:34

Odjezd ma Malou Morávku probíhal klidně a spokojeně. Spaní na pokojích se všem podle mě líbilo, nikdo nebyl naštvaný. V neděli po příjezdu jsme šli běžkovat směrem od Hvězdy na chatu. Věčeře měli výborný. Kolem 19 hodiny jsme se sešli v kuchyňce a hráli jsme hry. Rozdělili jsme si služby na další den. V pondělí jsme jeli lyžovat. Ti lepší lyžaři jeli s paní učitelkou Barákovou na Karlovský expres a zbytek s paní učitelkou Popelkovou na pomu. Večer probíhal stejně jako vždy, večeře, hry, umýt a spát. Ve středu dopoledne jsme vyrazili na bazén do Bruntálu, jelikož bylo špatné počasí. V bazénu jsme si to užili. Nejlepší bylo, když mě kluci topili. Všichni jsme byli spokojení. Odpoledne jsme jeli autobusem na běžky. Polovina se od nás odpojila a ztratila se nám. Naštěstí jsme se našli u autobusu. Na chatě nás čekala teplá večeře. Chvilku jsme si odpočinuli a v 19 hodin jsme se opět všichni sešli v kuchyňce, rozplánovali si další den a hráli jsme hry. Ve čtvrtek jsme šli na Praděd, samozřejmě na běžkách. Jedna skupina jela i na Švýcárnu, kde jsme si dali výbornou marlenku. Když jsme sjeli dolů, čekala nás prohlídka horské záchranné služby. Pán byl moc milý. K Hvězdě jsme dojeli včas. Začali jsme se balit na páteční odjezd. V pátek jsme ještě dopoledne lyžovali. A po výborném obědě jsme odjeli domů. Cesta byla trochu smutná, protože to skončilo. Ale už teď se těším na další lyžák.

Jana Škrabalová, 7. třída

Při odjezdu jsem se hodně těšila, až tam budeme. Po příjezdu jsme si vybalili věci. Chata se jmenovala Na rychtě. Po vybalení jsme šli na běžky. Cesta byla dlouhá. K večeři byla pizza, to bylo fajn. Vlastně všechna jídla byla chutná. Na sjezdovkách se mi líbilo, až na to, že nám jeden den pršelo. Na běžkách to bylo taky vcelku v pohodě. Ve středu jsme byli na bazéně. Tam se mi moc líbilo. Ale měli tam pomalý tobogán a na konci stála paní učitelka s kamerou. Poslední den jsme se balili, ale bylo to těžké, už se do kufru nechtělo nic vlézt.

Šárka Henslová, 7. třída

Každý den byl program stejný, akorát se střídali lyže s běžkama. Takhle více méně stále dokola. Jeden den jsme jeli i na bazén do Bruntálu. Další den jsme jeli na Praděd, což byl skvělý zážitek a doufám, že se tam někdy ještě podívám. Celý lyžařský výcvik jsem si užila a doufám, že si ho užili i ostatní.

Monika Braunerová, 7. třída

První den jsme jeli na běžky. To bylo celkem v pohodě, až teda na tu zledovatělou cestu. Další den na lyžích to bylo super. Sice nás paní učitelka Popelková nechávala jezdit jen kousky, ale každý den jsme jezdili dál a dál. V pátek už jsme jezdili úplně sami. Ve čtvrtek jsme jeli na Praděd. To byla hrůza, nejen že to bylo stále do kopce, ale nepřálo nám i počasí. Poté jsme jeli na Švýcárnu, tam jsme doplnili energii, najedli se a jeli zpět na chatu. V pátek jsme šli ještě dopoledne lyžovat. Lyžařský výcvik se mi moc líbil. Byli tam super lidi a i skvělí učitelé. Naučila jsem se celkem lyžovat, na běžkách mi to ještě nejde.