Šestá třída na výletě

01.07.2019 12:52

Šesťáci se vydali za poznáním a pohybem do nedalekých Boskovic. Středu 19. 6. strávili ve městě, kde se zúčastnili Dne policie, vystoupali na radniční věž, poznali blíže židovskou čtvrť, navštívili hrad, kde se seznámili s místní pověstí, putovali hradním okruhem do malebného Pilského údolí a den završili „řáděním“ na koupališti. Čtvrteční dopoledne 20. 6. patřilo velké výzvě zdolat náročné překážky lanového centra ve Westernovém městečku. Někteří si s překážkami poradili hravě, jiní překonávali sami sebe, ale každý si odnesl svůj hluboký zážitek.

Mgr. Jana Strouhalová

Foto: ZDE

Z postřehů žáků 6. třídy:

Prvně jsme šli na Den s policií. Tam to bylo zajímavé. Potom jsme šli do radniční věže, tam jsem se bála jít, ale překonala jsem svůj strach…. Když jsme šli do Pilského údolí, tak mě to moc nebavilo, nejsem zvyklá na takové túry, ale šlo to. Z Pilského údolí jsme odešli zpátky na ubytovnu, kde jsme měli přespat jednu noc. Nebylo to tam nějak extra, ale ušlo to. Hned jsme si zašli koupit něco na jídlo, najedli se a šli na koupaliště, na které jsme tak dlouho čekali. A tam jsme si užili snad nejvíc….  (Isabel K.)

Byli jsme na Dni s policií, bylo to super. Dost se mi líbil ten hrad, údolí, koupaliště, výhled z radnice a židovská čtvrť a lanové centrum. Z hradu byl skutečně super výhled, stejně jako z radnice. V údolí byly pěkné dřevěné domečky. No, prostě to bylo celé super.  (Ondra H.)

19.-20.6. jsme byli na školním výletě v Boskovicích. Byli jsme se podívat na hradě a v Pilském údolí. Bylo horko, a proto jsme šli večer na koupaliště. Ve čtvrtek ráno jsme šli za město do „western parku“ na lanové centrum. Byly tam dva okruhy, červený a modrý. Spali jsme v turistické ubytovně, kde to bylo docela „divoké“, ale líbilo se nám to. Šli jsme se podívat na věž radnice a do židovského města. Nejvíce se mi líbilo ve westernovém městečku, ale i na Dni s policií. Výlet byl super! (Anička F.)

Výlet se mi líbil, byl super. Moc mě nebavilo, jak jsme chodili na túry. Pilské údolí bylo pěkné, byly tam krásné mlýnky. Hrad v Boskovicích byl fakt mega, byly tam pěkné místnosti. Koupaliště prostě nejlepší, hlavně tobogány. Ubytovna, kde jsme spali, byla docela nic moc, ale spát se tam dalo. A nakonec lanové centrum, to bylo asi nejlepší. Hlavně tam byla velká sranda! (Jakub R.)